tirsdag den 14. september 2010

Tagrender

a)
Mine arme er tunge som tagrender.
mine lunger er fulde af vand
mine fødder kan ikke nå jorden
mine øjne kan ikke se land

b)
overfladespænding, overfladespænding, overfladespænding

c)
Vi har vand i kældrene
og genbrugsmodent tøj sejler bort
med VHS osv på en utæt luftmadras

b)
overfladespænding, overfladespænding, overfladespænding

c)
Vi har vand i knæene
og er kolesterolholdige bænkevarmere
uden et operationelt sprog

b)
overfladespænding, overfladespænding, overfladespænding

c)
Det er vand på min mølle
og vind mit hår, når jeg højhastigt
pløjer mig gennem plantagen

b)
overfladespænding, overfladespænding, overfladespænding

c)
Det er kogt vand i Køge
hvor afførringen bugter sig
uden opholdstilladelse

b)
overfladespænding, overfladespænding, overfladespænding

c)
Vi står i vand til knæene
i vores kældre og møller og Køger
De står i vand til over livet
over livet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar