lørdag den 18. september 2010

Jeg undskylder

jeg undskylder for at være overfladisk
jeg undskylder for at være voldelig
jeg undskylder for at være grådig
jeg undskylder for at være i Nikolaj Kirke
jeg undskylder for at være fattig
jeg undskylder for at være forsinket
jeg undskylder for at være pavestolt
jeg undskylder for at være på Amager Fælled
jeg undskylder for at være bedrevidende
jeg undskylder for at være skarp
jeg undskylder for at være personlig
jeg undskylder for at være i New York Times
jeg undskylder for at være sort som humor
jeg undskylder for at være tristessen forlængede arm
jeg undskylder for at være i søgelysets skær
jeg undskylder for at være ved jordens ende
jeg undskylder for at være et miljøsvin
jeg undskylder for at være en tabernarrøv
jeg undskylder for at være menneske
jeg undskylder for at være til stede
jeg undskylder for at være
jeg undskylder for at være
jeg undskylder for at være
jeg undskylder for at være
jeg undskylder for at være ... flæskebjerg
jeg undskylder for at være ... kødhandske
jeg undskylder for at være ... baconhjerte
jeg undskylder for at være ... spøgelsespølse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar