tirsdag den 7. september 2010

Jeg trækker vejret

Jeg trækker vejret
jeg trækker vejret
jeg trækker vejret
jeg trækker vejret
jeg trækker vejret gennem
vejret gennem vejret
jeg trækker vejret gennem
vejret gennem vejret
jeg trækker vejret gennem
vejret gennem vejret
jeg trækker vejret gennem
vejret gennem vejret
jeg trækker vejret gennem luft
jeg trækker vejret gennem lunger
jeg trækker vejret gennem unger
jeg trækker vejret gennem radiator
jeg trækker vejret gennem næse
jeg trækker vejret gennem mund
jeg trækker vejret gennem dig
jeg trækker vejret gennem publikum
jeg trækker vejret gennem loft
jeg trækker vejret gennem trapper
jeg trækker vejret gennem himmel
jeg trækker vejret gennem år
jeg trækker vejret gennem rynker
jeg trækker vejret gennem gæller
jeg trækker vejret som skibe gennem havet
jeg trækker vejret gennem byen
jeg trækker vejret som olie gennem vandet
jeg trækker vejret gennem miraklerne
jeg trækker vejret som fisk gennem fuglen
jeg trækker vejret gennem forureningen
jeg trækker vejret som penge gennem maskinen
jeg trækker vejret gennem evolutionen
jeg trækker vejret som mælk gennem yver
jeg trækker vejret gennem barndommen
jeg trækker vejret i automaten
jeg trækker vejret ned over Danmark
jeg trækker vejret væk fra hvad det drejer sig om
jeg trækker vejret for helvede!

1 kommentar:

  1. Jeg trækker geværet
    du trækker pistolen
    jeg trækker stolen væk under dig
    du trækker dig
    jeg brækker mig
    det rækker

    SvarSlet