lørdag den 4. september 2010

Alle de hatte jeg rører ved

alt hvad jeg rører ved bliver latterligt

(han havde en latterlig hat på)

alt hvad jeg rører ved bliver gyldent

(han havde en gylden hat på)

alt hvad jeg rører ved bliver glødende

(han havde en glødende hat på)

alt hvad jeg rører ved bliver dybt

(han havde en dyb hat på)

alt hvad jeg rører ved bliver mørkt

(han havde en mørk hat på)

alt hvad jeg rører ved bliver massivt

(han havde en massiv hat på)

alt hvad jeg rører ved bliver lettere

(han havde en let hat på)

alt hvad jeg rører ved bliver gennemsigtigt

(han havde en gennemsigtig hat på)

alt hvad jeg rører ved bliver troværdigt

(han havde en troværdig hat på)

alt hvad jeg rører ved bliver endeligt

(han havde en endelig hat på)

osv.

(osv.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar