lørdag den 4. september 2010

Intet nyt under kjolen

HOVEDSTEMMER

Der er intet nyt under kjolen
du kan komme og gå som det passer dig
græsset må gerne betrædes

Der er intet nyt under kjolen
Det er de samme trætte testikler,
der smelter sneen i et kruset langrendsspor.

Der er intet nyt under kjolen
hårene gror gennem nylonstrømper
og stikker som en nedbrændt skov

Der er intet nyt under kjolen
og hvis man løfter op i skørterne
bliver man sikkert blind

Der er intet nyt under kjolen
9 ud 10 filmstjerner bruger stadig Lux
og vi vasker os som vi plejer

Der er intet nyt under kjolen
her lugter som der bør lugte
når blå tun leger dåseskjul

Der er intet nyt under stolen
fire ben
det er jo hverken en taburet eller en kjole

KORSTEMMER

Ole bole gik i skole i sin moders underkjole

Se min kjole den er brun af mudder

Alt hvad jeg ejer - det er brunt som den

Det er fordi jeg elsker alt det brune

og fordi et jordskred er min ven.

Se min kjole den er brun af mudder

Alt hvad jeg ejer - det er ingenting

Tror du måske jeg elsker alt de brune?
...

plante et træ for hver kjole, der bliver solgt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar